måndag 22 mars 2010

Frankie Special

I senaste numret av Flugfiske i Norden kan vi läsa om havsöringsfiske på våren. NU alltså! Där finns det ett reportage som beskriver ett stort antal havsöringsflugor som verkar mer eller mindre giftiga. Jag fick frågan om jag läst reportaget? Det hade jag inte då, nu var det ju så att den egentliga frågan var om jag kunde binda nån av flugorna där i tidningen. Javisst men jag minns inte vilken! Här är en del av reportaget, och ett av mina trevande försök att binda som i tidningen.Hör av dej igen Andreas och tala om vilken du menade och jag ska testa om jag fixar det(kul med utmaningar) Skriv här i bloggen eller skicka ett SMS.
Skitfiske och gonatt..

2 kommentarer:

  1. Hej igen!

    jag återkommer närmare om vilken fluga jag menade, har tidningen på jobbet.

    mvh andreas

    SvaraRadera
  2. Tja!
    Du måste ju nämna vad som sker i påsk!
    Skitfiske /Eddie

    SvaraRadera