tisdag 6 september 2011

Hallå där ja!

Hösten rasar in och man hinner nästan inte med riktigt. Jag har inte skrivit speciellt mycket här på ett tag som några kanske har märkt. Det betyder inte att jag slutat fiska eller skriva heller för den delen. Det har bara varit en massa annat som stått i vägen för mej. Sommaren har varit jättebra. Massor av ledigt och även lite fiske förstås. Jag var ute en sväng i början av augusti med en riktigt trevlig vän, Rolf Moberg då vi hade en riktig "huggsexa" på torsk utanför Hanö. vi fick kontakt med ett hundratal fiskar som hade lagligt mått. Rolf's fru Evy fixade varsin kasse med filéer till oss som fick landa i frysen för att ätas i vinter.

Rolf Moberg

Kent kollar in så att inte Jimmy fuskar när han förevigar storsjöodjuret. En Tobis på en Toby.
Kent Bergström och Jimmy Brandin
Jag visar några bilder från min sommar

Pirates of The Norje Boke
(Alter Ego)

Kling och Klang

Generalpunka
Ambassadeur Mörrum Godis
Alter Ego II
Makrill



Slut på camping säsongen
Vi hörs i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar