onsdag 3 februari 2010

Flugbindarafton med kamraterna

Vi skulle samlas i FK-Fenans Klubblokal vid Marieströmsdammen i Gnosjö, jag och några till från Gnosjö sportfiskeklubb GSK. Totalt fem pers plus Tony Sjöblom och Jan Isendahl som brukar träffas där, ibland tillsammans med lite ungdomar från Fenan för att binda nån fluga och ventilera vesentligheter.Jag hade tänkt "Brainstorma"en hemsida för att marknadsföra Mossasjön och GSK bland annat. Av detta blev intet!!! Alla ställde in förutom jag och Herr Isendahl.kan ju bero på att vi hade snöstorm bland annat!Det gjorde dessbättre absolut ingenting.Vi två hade inga som hellst problem att få timmarna att fullkomligt rusa iväg som vanligt.Vi avhandlade samtliga Världsproblem,några petitesser plus att vi band nån fluga.Sedan bar det sej inte bättre än att jag övertalade janne att jag ville ha en fluga till min "Fly-Wall of Fame".
En superfin -Blue Charm- Fick jag av Jan som ska in i samlingen.
Janne! Jag ska ha autografen med...


(Hur stor är samlingen?Hemligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar